[cstex] OT: konverze PDF (nebo PS) -> SVG

Jan Pospisil honik at kma.zcu.cz
Thu Nov 19 12:35:15 CET 2009

Dobrého dne,

před časem jsem testoval také možnost
http://svgkit.sourceforge.net/web/SVGLaTeX.html

kdy jsem chtěl generovat matematickou sazbu pro web. Bohužel to s podporou SVG
formátu v aktuálních prohlížečích není nijak slavné, viz např:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_layout_engines_%28SVG%29

Proto jsem od záměru tenkrát ustoupil. Ale generovaná SVG byla celkem pěkná,
takže pro Vaše účely by se to asi také dalo použít.

J.P.

Jan Pospisil, Ph.D.           e-mail: honik at kma.zcu.cz
University of West Bohemia    phone:  (+420) 37763-2675
Department of Mathematics     fax:    (+420) 37763-2602
Plzen, Czech Republic         address: Univerzitni 22, 306 14