[cstex] Krouzkovani nekterych polozek v enumerate

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Mon Nov 16 18:31:43 CET 2009

Dobry vecer,

mozna nez zacnete experimentovat, mrknete, co existuje.

Zajimave ukazky jsou v knize LaTeX Companion, 2. vydani, na balicek paralist
(http://tug.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/paralist/paralist.pdf).

Zkuste nahlednout na
http://ftp.cvut.cz/tex-archive/info/symbols/comprehensive/symbols-a4.pdf,
stranu 77, tabulku 254 (balicek pifont) a stranu 94, tabulku 309 (balicek
igo, http://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/fonts/igo/igo.pdf).

Hezky ty cifry vypadaji i v
http://ftp.cvut.cz/tex-archive/graphics/pstricks/contrib/psgo/psgomanual.pdf

PS