[cstex] Opakovani matematickych symbolu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Nov 3 22:57:17 CET 2009

2009/11/3 Hana Skoumalova <hana.skoumalova at ff.cuni.cz>:

> Mně to havaruje až na \uv{}. Nepřekládáte to cslatexem? Ten se tuším nemá
> rád s českým babelem.

Myslim ze tady problem nebude (aspon podle logu)

Nejak tam asi prudi to minus. A nebude to ani cestinou, protoze to
havaruje i pri vuypnute cestine.

Jednou jsem neco takoveho pomahla resit jednomu clovekovi od nas a
vysledek je na http://user.mendelu.cz/marik/temp/skripta.tex - aby tam
nebyly problemy s minusem, dal jsem ponekud nesystemove potrebna makra
za begin document - takze je to tech cca 20 radku za \begin{document}

Makra jsou zase odnekud vygooglena, mozna trochu upravena.

A pozor, aby se neopakovalo i unarni minus!

Robert