[cstex] Opakovani matematickych symbolu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Nov 3 22:48:14 CET 2009

2009/11/3 Hana Skoumalova <hana.skoumalova at ff.cuni.cz>:

> Mně to havaruje až na \uv{}. Nepřekládáte to cslatexem? Ten se tuším nemá
> rád s českým babelem.

Už to vidím. \uv by nemělo vadit, v babelovském modulu od Petra
Tesaříka je to definováno, ale makra pro opakování matematických
symbolů definují aktivní minus tak, že jej nelze použít v \label a
\ref ani v \hyphenation. Český modul pro babel sice také nastavuje
kategorii znaku minus na 13, ale v \hyphenation to nevadí, protože
definice je upravena, vadí však použití v \label a \ref. Musíte proto
přejmenovat návěští a příkazy pro aktivování znaku minus nemít v
\AtBeginDocument, ale až za \hyphenation.

> Hanka S.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/