[cstex] Script pdfcrop.pl s Tk GUI (beta) - help!!

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Tue Nov 3 18:28:11 CET 2009

Dobry podvecer prajem,

dakujem vsetkym za pripomienky. Ako to pan Zyka spravne poznamenal - jpg sa
pouziva cisto na na tzv. "fake-orezavanie", v skutocnosti sa to
robi na pdf strane pomocou suradnic, ktore pdfcrop.pl nasledne pouzije.
Ide mi naozaj iba o to interaktivne vykreslenie okrajov obdlznika (+ ak sa
da, jeho zmena + presun).

S pozdravom,

Peter Knezel

2009/11/3 Vit Zyka <vit.zyka at gmail.com>

> Myslim, ze zde nebyla pochopena otazka.
>
> Autor pouziva jpg jen na interaktivni oznaceni orezu, ktery se pak deje
> klipovanim PDF. Otazka zni, jak udelat klipovani iteraktivne a intuitivne s
> experimentovanim s klipovacim obdelnikem. Jaky se na nahled pouzije format
> neni tak podstatne.
>
> VZ

>>> pg_0002.pdf
>>> pg_0003.pdf
>>> pg_0004.pdf
>>> pg_0005.pdf
>>> pg_0006.pdf
>>> pg_0007.pdf

>>> prislusnej .pdf strany. (horizontalne cislovanie este nesedi, ale to sa
>>> este