[cstex] Script pdfcrop.pl s Tk GUI (beta) - help!!

Petr Vokac vok at ujv.cz
Tue Nov 3 16:57:28 CET 2009

Pokud jde o to vytahnout z dokumentu pdf obrazky muze byt
vhodnejsi utilitka pdfimages, ktera vybere z pdf obrazky
tak jak byly do pdf vlozeny.
Potom uz mozna neni duvod se s tim orezavat.

pdfimages je soucasti balicku poppler:

      Homepage:      http://poppler.freedesktop.org/
base
      License:       GPL-2