[cstex] Dělení slov - nejasná hláška

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon May 11 12:47:27 CEST 2009

2009/5/11 Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>:

> V TL2008 funguje české a slovenské dělení pouze v T1. Puvodne jsem si
> myslel, že instalace plné verze csbabelu bude jednoduchá, ale tlmgr
> může přepsat language.dat. Navíc i načítání vzorů dělení je uděláno
> jinak. Zatím jsem si neupravil TL2008 k obrazu svému a navíc již brzy
> bude TL2009.

To je divne, me vsechno funguje jak ma (latin2, IL2, texlive 2008
instalovany pres net nekdy loni v lete, cslatex instalovany podle
navodu na cstug.cz). Zadna chybova hlaska a slova se deli cesky. T1
musim pouzivat jenom treba s fonty Micropressu.

pro p. Halu: jestli mate pristup na carya.mendelu.cz, zkuste binarku
/home.ldf/sdileny/texlive2008/bin/x86_64-linux/latex

R. Marik