[cstex] ciernobiela inverzia

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue May 5 13:01:12 CEST 2009

2009/5/5 Slavkovský Peter <peter.slavkovsky at fmed.uniba.sk>:

> Srdecne pozdravujem. Pri tvorbe strany obalky LATEX-om (MiKTeX) do PostScriptoveho suboru ciernobielo by som potreboval inverzne zobrazenie, t.j. texty zobrazit bielo na ciernom pozadi.
> Pouzivam dvi2ps, mozno existuje vhodny prepinac pre inverziu,  nepodarilo sa mi ho najst. Vopred dakujem za akukolvek radu.
> S pozdravom
> P.Slavkovsky

Umi to nektere osvitky. Ja to vsak delam pomoci balicku color:
\pagecolor{black} \color{white}. Nevyhoda \pagecolor je v tom, ze muze
prekryt orezove znacky. Ve svem balicku zwpagelayout to mam osetreno
(jen na CTAN i v TeX Live, o zarazeni v MiKTeXu nevim).

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/