[cstex] Bibliografie

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Mon May 11 13:25:24 CEST 2009

Dobrý den,

mám databázi citovaných publikací v externím souboru (viz příloha).
Spouštím bibtex, poté pdflatex. Řeším:

- jaký klíč použít v záznamech .bib, aby se jeho hodnota PŘESNĚ objevila
jako citace,

- jaký styl pro bibliografii použít (\bibliographystyle{annotate},
\bibliographystyle{alphanum} ...), existuje-li.

Potřebuji, aby se v textu při odkazech neobjevovalo běžné [1] nebo
[AB09] (čehož jedině jsem řadou pokusů dosáhl), ale aby se položka
databáze "key" (nebo jiný klíč?) = "csna" objevovala odkazována jako [csna].

Otázkou je, zda používám správný klíč v databázi (tj. klíč "key" -
jestli ne třeba "annot"...) a správný styl tvorby rejstříku (většina
stylů bere v potaz autora a rok vydání, takže generuje něco jako "KK09").

Můj problém je specifický tím, že se odkazuji na různé verze téže normy
(ČSN ... 1989/Za a ČSN ... 2005/Z3) a automaticky generované kódy odkazů
jsou nepřehledné. Potřeboval bych, aby kód naváděl čtenáře, tj. aby
skutečně vypadal např. [CsnZa] nebo [CsnZ3].

Předem děkuji za rady.

Zdravím

Lukáš Procházka