[cstex] sbornik v LaTeXu

Tomas Pelka tompelka at gmail.com
Mon Jun 8 23:44:05 CEST 2009

Dekuji vsem za odpovedi, toto je velmi chytre reseni, ja na to sel
neustale z druhe strany, tedy stazil jsem se onecolumn dostat do
twocolumn (coz ale automaticky prejde na dalsi stranu).

Trochu se mi rozhodily okraje (cely text posunut doprava o sirku temer
celeho leveho okraje) ale to bude zrejme zpusobeno nekterou z jejich
definici.

Nicmene jeste jednou dekuji vsem a preji hezky vecer.