[cstex] texlive - prosper

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Sun Jun 14 14:40:10 CEST 2009

Nejak se mi nezda Vase uzavorkovani, ale nechce se mi to podrobne
zkoumat. Pokud jsem dobre pochopil, jak se ma uvedeny kod chovat, resil
bych to nasledovne (odzkouseno a funkcni, uvedena jen cast \overlays).

Jiri Zelinka

\overlays{3}{
\begin{slide}{Modeling}

\onlySlide*{1}{první slajd}%
\onlySlide*{2}{druhý slajd}%
\onlySlide*{3}{třetí slajd}

\begin{itemize}
\item  \onlySlide*{1}{\blue}first phase
\fromSlide{2}
\item \onlySlide*{2}{\blue} second phase
\fromSlide{3}
\item \onlySlide*{3}{\blue} third phase
\end{itemize}
\end{slide}