[cstex] Tralics do htm

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Sun Jun 14 14:40:09 CEST 2009

Dobrý den,

Dne 11.11.2008 14:17, Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. napsal(a):
> Dobrý den,
>
> absolvoval někdo transformaci .xml vytvořeného Tralicsem z nějakého .tex
> do .html? Při překladu .tex Tralicsem vzniká .xml pracující se značkami
> "div0", "div1", "head" atd. (které ovšem mohou být značně předefinovány
> použitým konfiguračním souborem). Nicméně by mě spíše zajímal nějaký
> vyzkoušený xslt použitý pro převedení (nějakého) tralicsového .xml do
> .html.

o použití Tralicsu pro vytváření XML metadat o TeXem sázených článcích
si budete moct přečíst ve Zpravodaji 2008/4 v článku „Automatické
zpracování TeXem sázených článku pro digitální knihovnu“. Nicméně se
nejedná o tvorbu HTML.

> Zatím uvažuji o xsltproc jako o převodníku.

Také se používá XSLT s procesorem „xsltproc“.

S pozdravem
Michal Růžička

--
Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>