[cstex] citace obsahujici web-adresu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Feb 5 11:42:21 CET 2009

Dne 5. únor 2009 11:33 Tomas Davidek <Tomas.Davidek at cern.ch> napsal(a):
> Dekuji vsem za rady. Reseni pres \url, \path i proste \- funguje v
> normalnich stylech. Bohuzel vydavatel vyzaduje pouziti vlastniho stylu
> (casopis Nuclear Instruments and Methods, styl elsart.cls), ktery veskere
> pokusy o zlom v http odkazu ze zahadnych duvodu ignoruje.

To me prekvapuje. Ja mam verzi 2.19 z 2006/05/01. Sice jsem ji jiz
dlouho nepouzil (psal jsem do jinych casopisu), ale nepamatuji si, ze
by nefungovala tak standardni vec, jako je \-. Ale v URL bych radeji
pouzil radkovy zlom na lomitku pomoci \discretionary{/}{}{/} a na
tecce pomoci \discretionary{.}{}{.}, vlozeni divisu do URL pomoci \-
je matouci.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/