[cstex] Prezerac PDF pre windows

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Wed Feb 4 08:46:17 CET 2009

Dobry den,
nie som si isty, pretoze uz dlhsi cas nepracujem pod windows, ale zda
sa mi, ze Foxit Reader dokazal obnovit PDF dokument po jeho zmene.
Skuste nan pozriet. Oproti Acrobatu je maly a velmi rychlo nabieha.
Tusim som mal problemy len v prezentacnom rezime (nevedel spravne
posuvat o slide), ale inak bol celkom fajn. Umoznoval aj vkladat
poznamky.

http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

Teraz som pod Linuxom a uz som pomaly na ten problem s auto-open
zabudol. KPDF a ine to zvladaju bez problemov.
M. Fikar

Dňa 4. február 2009 8:22, "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o."
<LPr at pontex.cz> napísal/a: