[cstex] Prezerac PDF pre windows

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Wed Feb 4 08:22:52 CET 2009

Zdravím,

osobně doporučuji prohlížeč Pdf X-change Viewer - pro Windows, v
základních funkcích freewarový, rychle nabíhá. Otevření a zavření
souboru v dávce řeším příkazy:

- otevření:

@start "C:\Program Files\Tracker Software\PDF-XChange
Viewer\pdf-viewer\PDFXCview.exe" %1

- zavření:

@"C:\Program Files\Tracker Software\PDF-XChange
Viewer\pdf-viewer\PDFXCview.exe" /close %1

Zdravím

Lukáš Procházka