[cstex] Prezerac PDF pre windows

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Tue Feb 3 18:51:25 CET 2009

Dobry den,

Pokud neni nutnost prekladat pdfTeXem (pdf obrazky ci pdfpages, ...),
preferuji postup pres DVI a prohlizim v YAPu - VELMI dobry prohlizec z
instalace MikTeXu pro Win.

Pokud musim pouzit pdfTeX prohlizim GSview - neni to idealni, ale na
bezne prohlizeni zcela postacujici a chova se tak, jak potrebujete.

S Pozdravem Jiri Hospodka