[cstex] Prezerac PDF pre windows

Jan Janech devel at atlas.sk
Tue Feb 3 18:17:32 CET 2009

Dobry den vospolok,

velmi pekne prosim, pozna niekto nejaky pouzitelny PDF reader pre
windows? Teda nieco co by sa dalo pouzit pri praci v *TeXu.

Zacal som trochu popostrkovat svojich studentov, aby bakalarske a
diplomove prace robili v LaTeXu, ale poznate to. Vacsina ma windows z
ich hlupym zvykom zamykat subor po otvoreni. Kompilacia v pdflatex teda
skonci chybou v pripade, ze zabudnem zatvorit PDFko. Okrem toho,
zatvarat PDF a znova ho otvarat pri kazdej zmene, ktoru chcem vidiet mi
pride otravne.

Nasiel som niekolko PDF readerov, ktore subory nenechavaju zamknute, ale
ziaden z nich nedokazal otvorene PDF znovu nacitat, takze musim PDF
zatvorit a otvorit tak ci tak. Tuto funkciu ma LEN SumatraPDF, ktory ale
1) renderuje do bitmapy  a 2) dokazal zhodit moj virtualny pocitac s
WindowsXP pri pokuse o precitanie jedneho zlozitejsieho PDF.

Dakujem

PS: dalsia moznost je nepouzivat priamo format PDF, ale priebezne robit
nieco ine (PS, DVI) a az na koniec vygenerovat PDF. Ja na linuxe
pouzivam DVI, ale pre windows som nic normalne na DVI nenasiel.