[cstex] OT: Mirror PDF

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Feb 2 11:01:21 CET 2009

Dobry den.
Diky moc za velmi rychlou radu... Funguje to uplne nadherne a mel jsem
to za par minut hotove!
Tiskar byl nadseny :-). Uz se pidil po tom jak jsem to tak rychle
udelal. Rikal mi, ze by se to dalo udelat v Adobe ale ze ho nema :-)
Tohle je vec, kterou kazdopadne hodne vyuziju.

Jeste jednou DIKY ...

Zdravi Jarda Hajtmar

Presne zrcadlo jsem udelal podle navodu pana Stedreho takto :
\documentclass{article}
\usepackage{pdfpages}
\begin{document}
\includepdf[pages={1-},reflect=true,fitpaper=true,offset=0cm
0cm]{soubor.pdf}
\end{document}