[cstex] OT: Mirror PDF

Arnošt Štědrý stedry.arnost at gmail.com
Mon Feb 2 10:06:12 CET 2009

udelat si pomocny soubor:

\documentclass{article}
\usepackage{pdfpages}
\begin{document}
\includepdf[pages={1-},reflect=true,fitpaper=true,offset=Xcm
Ycm]{soubor.pdf}
\end{document}

misto X,Y si dosadit spravne hodnoty, pripadne cely parametr vynechat, misto
soubor.pdf napsat svuj soubor a cele to prohnat pdflatexem, (nebo xelatexem
-- coz ale funguje az od verze v TexLive2008)

Arnost Stedry