[cstex] docbytexem dokumentovany program

Petr Olsak petr at olsak.net
Sat Feb 7 19:25:29 CET 2009

Vazeni kolegove,

ti z vas, kteri byli na konferenci TeXperience, si mozna vzpominaji, ze
jsem prezentoval TeXove makro DocByTeX. Delal jsem ho pro syna, aby
mohl dokumentovat svuj program. Tento program byl na konferenci rovnez
predveden, ale byl teprve v zarodku. Prislibili jsme, ze finalni verze
programu bude k dispozici na konci ledna.

Tak se take stalo. Program kraluk (Kraluv ukol) ma nyni syn Mirek ve
finalni fazi pripraveny k obhajobe rocnikove prace. Muzete se na to
podivat na

     http://www.olsak.net/kraluk.html

Dokumentace ma 2^8 (=256) stranek, rejstrik samotny ma deset stran,
vzajemne jsou prolinkovany stovky hesel. Do finalni faze se tedy dostal
projekt, ktery je prikladem pouziti DocByTeXu a kvuli kteremu jsem ten
DocByTeX udelal. Pro uplnost, DocByTeX najdete na

     http://www.olsak.net/docbytex.html

Zdravim

Petr Olsak