[cstex] Číslování vložených .pdf

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Thu Dec 3 15:43:53 CET 2009

Ano, prostředí picture ve fancyhdr funguje.

Do prostředí picture na to běžte přes:
\linethickness{2mm}

Ano, upřesňuji, funguje to (od TL2008). Balíček pdfcomment je relativně
nový. V TL2007 bych to prubnul přes doinstalování, ale aktuálně nemohu
otestovat.

Jedna ukázka za všechny:

%pdflatex kniha.tex
\documentclass[a4paper]{article}
\usepackage{pdfpages,graphicx,pdfcomment}
\begin{document}
\includepdf[landscape,frame,doublepages,nup=1x2,pages={-},pagecommand={\pdfcomment[subject={Top2},author={Daisy
Duck},color={0.234 0.867 0.211},voffset=8pt,opacity=0.5]{This is a
comment.}},rotateoversize]{soubor.pdf}
\end{document}

Zdraví PS