[cstex] Číslování vložených .pdf

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Thu Dec 3 15:28:04 CET 2009

Děkuji za rady.

Asi nejlépe použiji \includepdf + pagecommand{} + prostředí picture uvnitř.

"Finta" s použitím fancyhdr se mi také líbí, jen jsem nezkoušel, jestli
uvnitř \fancypagestyle funguje prostředí \picture (snad ano).

Vzhledem k tomu, jak naskenované přílohy často vypadají (obrázky,
schémata - potištěný papír až do okraje), potřebuji dost často
individuálně na stránce umístit číslo = číslo přílohy. Na to se asi
prostředí picture dobře hodí, protože pomocí \put se dá poloha textu
dobře umístit.

Jelikož číslo přílohy obvykle označuji číslem v kolečku, ještě řeším -
dá se v prostředí picture ovlivnit tloušťka čáry kružnice?

Jinak asi by byla použitelná i varianta p. Stříže - balíček pdfcomment,
který podle příkladu dělá to, co byla druhá část mého původního dopisu -
annotations v pdf, tj. i např. zakolečkované poznámky. To ale asi bude
fungovat až v TL2008 (používám TL2007, původně jsem verzi TL uvedl špatně).

Děkuji a zdravím

Lukáš Procházka

--
Ing. Lukáš Procházka [LPr at pontex.cz <mailto:LPr at pontex.cz>]