[cstex] 2x Re: 2x Re: "specialni" zlomky a typografie

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Sep 26 09:28:55 CEST 2008

Dobry den.

Tomas Davidek wrote:

> Dobry den,
> dekuji za opdoved. Doporucujete tedy nemichat ruzne fonty, tj. pokud
> pouziji eurm10 pro sazbu malych reckych pismen (ktere potrebuji pro
> oznaceni elementarnich castic), mel bych tento font pouzit pro vsechny
> elementarni castice, tj. i Delta, K, D, e... ?
>
> Mimochodem, da se nejak jednoduse zjistit, ktere dalsi fonty obsahuji
> mala recka pismena v antikve ?

Kdysi o tom taky psal Karel Horak, viz Zpravodaj
http://bulletin.cstug.cz/pdf/bul_0113.pdf, str. 141.
Fonty, o nichz pise, lze nalezt na
http://ftp.cstug.cz/pub/tex/tex/local/cstug/horak/fonty/

Jinak mala recka pismena v antikve jsou v MathTimesech, ale ty jsou
komercni a asi se ani nedaji momentalne
koupit, protoze firma Y&Y zanikla.

Zdravi
               Jaromir Kuben