[cstex] 2x Re: 2x Re: "specialni" zlomky a typografie

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Thu Sep 25 22:31:13 CEST 2008

Dobry den,
pokud balicek pouziva font eurm10, pak je jiste reseni stejne:)
Tou "neoptimalni kresbou" jsem myslel to, ze recka pismena nemaji stejne
kresebne prvky jako okolni text, nemyslel jsem tim, ze kresba je nejak vadna,
proste je jina a nejsem si jist, zda lze takto libovolne michat recka a
latinkova pismena.

Velka recka pismena se zjevne sazeji bez jakychkoliv rekvizit vzprimenym rezem,
nahledneme-li ovsem do normy CSN ISO 31, cast 11 (Matematicke znaky a znacky),
nenajdeme tam zadne velke recke pismeno v kurzive, asi to tedy nejaky vyznam ma...

Zdravim
J. Rybicka.

25. 09. 2008 16:09 Czech and Slovak TeX-related mailing list