[cstex] problemy s news servery v siti Cesnet

Martin Bílý bily at fel.cvut.cz
Thu Sep 25 20:32:37 CEST 2008

 > Mimochodem, na groups.google.com jsou poslední zprávy z
července tohoto roku.

Dobrý den,

problém s distribucí konference přes newsy je bohužel širší.
V siti news serveru je news.felk.cvut.cz koncovym uzlem.
Zpravy si vymenuje s news.cesnet.cz. Z news.cesnet.cz se
pak siri dal do sveta a rovnez jeho prostrednictvim ze sveta
prichazeji.
Ve zminovanem cervencovem terminu se na strane
news.cesnet.cz cosi stalo. Od te doby nedistribuuje nove
prispevky na ostatni svetove servery. To se tyka zrejme
vsech skupin, nejenom csTeXu.
Dalsi havarie nastala 4.9., kdy news.cesnet.cz zrejme zcela
ztratil spojeni se svetem, protoze od tohoto okamziku
serveru news.felk.cvut.cz nabizi radove pouhych 10 prispevku
denne.
Pokousel jsem se a pokousim se kontaktovat administratora
news.cesnet.cz, ale bez odezvy. Pry je dlouhodobe nemocen.

Vazby na jine news servery u komercnich ISP jsem pred lety
vzhledem k charakteru site Cesnet byl donucen zlikvidovat.
Za stavajici situace jsem ochoten riskovat jejich pripadne
opetovne navazani. Pokud nekdo eventuelne mate kontakty na
nejake ochotne tuzemske provozovatele news serveru, rad je
vyuziji.

Tento mail posilam pro informaci i na vseobecnou kontaktni
adresu Cesnetu.

S pozdravem,
    Martin Bily