[cstex] kopie mailing listu na serveru gmane.org

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Thu Sep 25 14:17:35 CEST 2008

Dobrý den,

nebylo by možné přidat kopii archivu i všech nových zpráv tohoto mailing
listu na server gmane.org? Z některých míst se nemůžu připojit na server
news.felk.cvut.cz, zatímco news.gmane.org funguje všude. Možná to bude
způsobené nějakým omezením v síti poskytovatele připojení. Chyba v
Thunderbirdu zní: A News (NNTP) error ocured: You have no permission to
talk. Goodbye.

Nebo to bude souviset s nastavením news.felk.cvut.cz, protože 1. pokus
odeslat tuto zprávu 1.8.2008 z místa, kde jsem se na něj dostal (mohl
jsem číst) vypadal jako vydařený, ale do konference zpráva neprobublala.
To se mi stávalo v roce 2006 na serveru news.telecom.cz.

Ne serveru gmane.org jsou i ostatní texovské skupiny (pdftex, xetex,
context, etc.).

Mimochodem, na groups.google.com jsou poslední zprávy z července tohoto
roku.

Děkuji

Jano Kula