[cstex] Dva obrázky vedle sebe v ConTeXtu

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Sat Oct 11 23:42:23 CEST 2008

Jan Beranek wrote:
> [...]
> dva png obrázky vygenerované gnuplotem. Stále se mi to nedaří.
> Pomocí příručky Exkurze do ConTeXtu jsem chtěl využít příklad uvedený na
> str.89.
>
> Část mého kódu:
>
> \placefigure
> [here,force]
> [fig:amplituda]
> {Závislost amplitudy na čase}
> {
> \startcombination[2*1]
> {\externalfigure[cav1.png][width=8cm,type=png]}
> {\externalfigure[cav2.png][width=8cm,type=png]}

Kazdy prvek \startcombination se sklada ze dvou casti: obrazku a
popisku, ktere se stosuji pod sebe. I ve zminene ukazce v manualu to tak
je. Tedy:

  \startcombination[2*1]
    {\externalfigure[cav1.png][width=8cm,type=png]}{popisek1}
    {\externalfigure[cav2.png][width=8cm,type=png]}{popisek2}
  \stopcombination

Jinak jsem potesen, ze jste dalsim uzivatelem ConTeXtu. Vim o Janu
Kulovi, panu Hajtmarovi, mozna pan Kvasnicka, mozna pan Takac. Jeste nekdo?

Zdravi
Vit Zyka