[cstex] Dva obrázky vedle sebe v ConTeXtu

Jan Beranek berik at berik.cz
Sat Oct 11 21:39:50 CEST 2008

Dobrý den, potřeboval bych poradit, jak v contextu umístit vedle sebe
dva png obrázky vygenerované gnuplotem. Stále se mi to nedaří.
Pomocí příručky Exkurze do ConTeXtu jsem chtěl využít příklad uvedený na
str.89.

Část mého kódu:

\placefigure
[here,force]
[fig:amplituda]
{Závislost amplitudy na čase}
{
\startcombination[2*1]
{\externalfigure[cav1.png][width=8cm,type=png]}
{\externalfigure[cav2.png][width=8cm,type=png]}
\stopcombination
}

Obrázky se vykreslí pouze nad sebe a nejsem nijak schopen je přinutit se
posadit vedle sebe. A nejen to, ještě se obrázky posunou až na konec
dokumentu, i když jsou uvedeny někde uprostřed.

ConTeXt ver: 2008.05.21
Děkuji.
--
Jan Beránek