[cstex] Změna automatického textu Obrázek pod obrázkem a číslo rovnice v závorkách v ConTextu

Jan Beranek berik at berik.cz
Fri Oct 24 01:14:49 CEST 2008

Dobrý den, potřeboval bych poradit v několika problémech se kterými se
setkávám v ConTeXtu.

1) Chtěl bych změnit automatický text pod obrázkem s komentářem ze
standardního Obrázek 'číslo' na Graf 'číslo', kde je pokud možno
číslování graf a obrázky společné.

Tedy umístím-li obrázek na stránku např. zjednodušeně takto:
\placefigure
	{popis obrázku}
	{tady bude obrázek}

tak bych rád, aby automatický text Obrázek 'číslo', který mi Context
umístí pod obrázkem, jsem mohl změnit na tvar Graf 'číslo'.

2) Potřeboval bych, aby se odkaz na číslo rovnice v textu bylo
automaticky vysázeno v závorkách.

\placeformula[rovnice:a]
\startformula
y = kx
\stopformula
V \in{rovnici}[rovnice:a] chci mít rovnici (1).

3) Dále bych potřeboval vysázet v matematickém prostředí jedno písmenko
z kaligrafickém písma.

Poslední dvě se mi zdají jako úplné banalita, ale vůbec se mi to
nepodaří vyřešit.

Děkuji.
--
Jan Beránek