[cstex] 2. Zkusenosti z rozsahlych TeXovych projektu? TeX capacity exceeded

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Nov 14 08:59:02 CET 2008

Jaroslav Hajtmar wrote:
> [...]
> nakonec zacal "padat" pdftex, pricemz v logovem souboru generovanem
> TeXem neni zadna zminka o jakemkoliv problemu. PDFko se sice vygeneruje,
> ale na konci skonci Pdftex s chybou a vysledny pdf dokument se neda
> otevrit. A to dokonce nezpracovavam ani cely projekt, ale jen jeho jeden
> product.
>
> Daji se nejak zapnout logy pdftexu? Opravdu nevim v cem je problem.
> Jeste zkusim jednu vec co me v tuto chvili napadla, ale jinak nevim.
> Muzete mi doporucit nejaky postup jak najit v cem je problem nebo co

Postupnou redukci vstupniho kodu se dobabrat k minimalni lec uplne verzi
kodu (typicky nekolik radku az obrazovka), ktery ilustruje onu chybu.

V mnoha pripadech behem tohoto procesu objevite pricinu sam.

Pokud ne, pak doporucuji tento minimalni priklad se strucnym komentarem
poslat do listu pdftex-bounces at tug.org, kde se na nej vrhne nekolik
odborniku, a v pripade, ze pujde o chybu pdftexu, bude (pravdepodobne)
opravena.

S pozdravem
Vit Zyka

> nastavit v konfiguraci pdftexu aby vse slapalo jak ma?
> Diky
> Zdravi J.Hajtmar

Ing. Vít Zýka, Ph.D.           TYPOkvítek, Czech Republic

computer vision application  aplikace pocitacoveho videni
database publishing                databazove publikovani
scientific book typesetting     sazba odbornych publikaci

tel.: (+420) 777 198 189       www: http://typokvitek.com