[cstex] 2. Zkusenosti z rozsahlych TeXovych projektu? TeX capacity exceeded

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Nov 14 07:46:36 CET 2008

Dobry den.
Jeste jsem svuj projekt trochu doladoval a predelaval. Bohuzel mi
nakonec zacal "padat" pdftex, pricemz v logovem souboru generovanem
TeXem neni zadna zminka o jakemkoliv problemu. PDFko se sice vygeneruje,
ale na konci skonci Pdftex s chybou a vysledny pdf dokument se neda
otevrit. A to dokonce nezpracovavam ani cely projekt, ale jen jeho jeden
product.

Daji se nejak zapnout logy pdftexu? Opravdu nevim v cem je problem.
Jeste zkusim jednu vec co me v tuto chvili napadla, ale jinak nevim.
Muzete mi doporucit nejaky postup jak najit v cem je problem nebo co
nastavit v konfiguraci pdftexu aby vse slapalo jak ma?
Diky
Zdravi J.Hajtmar