[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Josef Feit jfeit at ics.muni.cz
Sat May 31 22:32:57 CEST 2008

Dobry den,

Podivejte se na skupinu modulu pro Perl OpenOffice::OODoc.

Umi to cist a parsovat ODF a taky novy ODF vytvorit.

Je k tomu navod a pokud mate XML, melo by jit docela dobre
vygenerovat ODF - jsou tam funkce na zalozeni noveho dokumentu,
manipulace s castmi dokumentu, styly atd. atd.

Na ODF -> doc zatim OpenOffice.

Snad to pomuze, ja jsem to tak trochu zkousel, ale jen to nacitani
ODF. Jak je to s matematickou sazbou nevim, to asi bude problem vzdy.

S pozdravy
JF