[cstex] TeXLive 2008

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri May 23 13:48:03 CEST 2008

Dne 23. květen 2008 9:44 Jano Kula <jano.kula at tiscali.cz> napsal(a):
> Dobry den!

> Ano. Na uvedene strance je moznost prepnout do ISO 631-1 a tam je jenom
> "czech". Ale kdovi ktera je to verze.

To jsem zkusil, ale pripada mi, ze tam maji jenom nejakou zkracenou verzi.

> Doporucim a pro dalsi dotazy odkazu tazatele na TeXLive list.

Ted jde jen o nasi domluvu, zda CSTUG toto prejmenovani chce. Zdrojaky
TL jsou v svn, takze prejmenovanim se nic neztrati, ale rozhodnuti by
melo padnout brzy, aby se to stacilo promitnout do menu v instalacnim
programu TL.

> Dekuji
>
> Jano Kula

Zdeněk Wagner