[cstex] Spuštění ConTeXtu

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Mon May 5 12:59:53 CEST 2008

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. wrote:
> [...]
>
> OS zná příkaz texexec - v instalačním adresáři mám:
>
> C:\TeXLive2007\bin\win32\texexec.bat
> C:\TeXLive2007\texmf\doc\man\man1\texexec.1
> C:\TeXLive2007\texmf-dist\context\config\texexec.rme
> C:\TeXLive2007\texmf-dist\scripts\context\perl\texexec.pl
> C:\TeXLive2007\texmf-dist\scripts\context\perl\texexec.rme
> C:\TeXLive2007\texmf-dist\scripts\context\ruby\texexec.rb
> C:\TeXLive2007\texmf-dist\scripts\context\stubs\mswin\texexec.bat
> C:\TeXLive2007\texmf-dist\scripts\context\stubs\unix\texexec
>
> OS zná i příkaz texmfstart - spuštění bez parametrů, naběhne help o

Tento prikaz nepouzivam, pouze jsem jej vyzkousel pri prekladu manualu.
V me instalaci funguje, ale doporucuji texmfstart.

> Obsah texexec.bat je:
>
> @echo off
> texmfstart texexec.rb %*
>
> Nevím ovšem, kde hledat texexec.rb. A - jako se při instalaci TL2007
> instaluje i Perl (v adresáři c:\TeXLive2007\perltl) - instaluje se
> automaticky i Ruby (do jakého adresáře)? Nebo jej mám doinstalovat?

Ruby mam instalovane separatne, nevim tedy, zda se o to stara TL.
Texmfstart by se mel postarat o to, aby se spustily stare scripty v
Perlu, neni-li Ruby. Pravdepodobne to z nejakeho duvodu u vas selhalo.

texexec.rb se najde v texmf-dist/scripts/context/ruby

VZ

> Děkuji za trpělivost.
>
> Lukáš Procházka

Ing. Vít Zýka, Ph.D.           TYPOkvítek, Czech Republic

computer vision application  aplikace pocitacoveho videni
database publishing                databazove publikovani
scientific book typesetting     sazba odbornych publikaci

tel.: (+420) 777 198 189       www: http://typokvitek.com