[cstex] Ps2pdf a velikost A3

Josef Polách josef at polach.org
Thu Mar 13 11:04:50 CET 2008

Dne 13 Březen 2008, 10:35, Jano Kula napsal(a):
> [...]

Promiňte, jsem pako jedno nepozorné, mělo být: ps2pdf(u) a nikoli
pstops(u), jak jsem byl předtím napsal. Pstops(em) to seskládám a pak
ručně přepíšu, což ukáže správnou velikost (a3). Jen tomu ps2pdf(u) tu A3
nedovedu poručit. Omlouvám se za zmatení a Vaše zbytečné zdržení.

V tom pstopsu vyzkouším to -p, ale v tomto okamžiku to pro mě nebylo
důležité. Měl bych dojít stejného výsledku, jen rychleji. Vyzkouším doma
večer.

Josef

--
Josef Polách - www.polach.org