[cstex] Článek v angličtině; stupně Celsia

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Mon Jun 9 10:33:27 CEST 2008

Dobrý den,
domnívám se, že v anglických textech se stupeň Celsia píše odlišně od českého
pravopisu: nikoliv 5\,$^\circ$C, ale 5$^\circ$\,C. Jistotu nemám, jen
upozorňuji, třeba to někdo fundovanější potvrdí:)

Zdravím
J. Rybička.

09. 06. 2008 10:06 Czech and Slovak TeX-related mailing list
<cstex at cs.felk.cvut.cz> napsal(a):

> Vypustte 'czech':
>    \usepackage{a4wide}

"List of Figures". Kde předefinovat tyto texty? - Nebo - stačí pouze