[cstex] Bitmapove obrazky

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Mon Jun 2 16:12:18 CEST 2008

Dobry den,

Bitmapove obrazky maju mnohe nevyhody, ale vzdy som si myslel, ze maju jednu
obrovsku vyhodu - kedze pri nich nie je co interpretovat, kazdy,  pomocou
nich, by mal dostat rovnaky vysledok. Nie je to tak. Ked v CorelPhotoPainte
9 ulozim obrazok ako EPS a potom ho  natiahnem spat, dostanem uplne ine
farby (omnoho kriklavejsie). Pritom EPS je bestratovy format a v mojom
pripade ani nedoslo ku ziadnej kompresii. Po spracovani EPS pomocou  dvips a
distillerom do PDF, farby zostavaju rovnako zle. CPT 12 sa zda byt v
poriadku.

Toto upozornenie posielam do TeXovskej konferencie, kedze ine sadzacie
systemy uz Postscriptove obrazky asi  nepouzivaju.

Vo vypoctovej technike, zda sa, ziadne zrejme pravdy neplatia.

Anton Surda