[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Jun 2 09:48:43 CEST 2008

Jan Pospisil napsal(a):
> Přeji pěkný den.
>
> Pane Wagner, chtěl jsem se Vás zeptat, jak jste s konverzí nakonec
> uspěl? Podařilo se Vám najít nějaké rozumné řešení? Píšu do listu, možná
> to bude zajímat i více lidí.
>
> Já teď zřejmě budu muset řešit podobný problém, když jsem se dozvěděl,
> že ministerský úředník striktně vyžaduje matriály pouze ve Wordu! No
> nezabili byste ho? :)

Úředníky nezabíjím, dělám ale už léta něco jiného. Pokud se setkám s
takovým požadavkem, upozorním příslušného úředníka (velmi slušně, s tím
že tak činí z neznalosti a že mu chci pomoci) na to, že takovým
požadavkem porušuje zákon. Na to jsou úředníci dost citliví.

Kdybych si ty odpovědi archivoval, měl bych už docela slušnou sbírku
více či méně sofistikovaných výmluv, jak oni to sice vyžadují ale
vlastně vůbec nevyžadují ....
Je to docela zábavné a trošičku to přispívá ke kultivaci úřednictva.
Zkuste to také tak.

S pozdravem,

Luboš Kloc