[cstex] Vodoznak

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Jul 1 15:47:53 CEST 2008

----- Original Message -----
From: "Frantisek Chvala" <chvala at it.cas.cz>
Sent: Tuesday, July 01, 2008 2:11 PM
Subject: Re: [cstex] Vodoznak

> Zapomel jsem zduraznit, ze v predlozenem reseni se nepozaduje prusvitnost
> obrazku s vodoznakem. Obrazek se ale zprusvitni pri pdfTeXovem zpracovani
> prostrednictvim operatoru gs.

Toto je velmi zaujimave, lebo potrebujem spriesvitniet len pismena, cize
nemusim vyrabat subor s priesvitnymi pismenami, ale mohol by som priamo
spriesvitniet tie texovske.

Zial, este stale sa mi nepodarilo prejst na PDFTeX, ale v principe by som
mohol zopakovat Vas postup aj v PostScripte, keby som poznal prislusne
level3 prikazy spriesvitnenia.

Trochu sa bojim PDFTeXu, lebo niektore redakcie formuluju poziadavky na PDF
subor pomocou styloveho suboru pre Distiller a neviem ci by som to vedel
splnit aj s pomocou PDFTeXu.

Dakuje

Anton Surda