[cstex] O.T. "Distribuce" TeXu

mlz mlz-plz at post.cz
Mon Jan 28 13:17:42 CET 2008

Dobrý den, omlouvám se za poněkud ožehavé dotazy,

1/ Používám csplain+několik dalších maker (eplain, OFS + epsf
především). Existuje nějaká minimální distribuce TeXu, která by
obsahovala pouze základ TeXu a přepokládala, že vše ostatní bude mít
uživatel v $HOME/.texmf-{var,config} ?
<flame>
Abych neobjevoval kolo, ale někde jsem četl, že TeX je velký systém,
který se musí distribuovat na 5ti disketách včetně editoru (ano vím, že
doba pokročila, ale rozdíl mezi DVD a 5ti disketami mi přijde docela veliký)
</noflame>

TeTeX mi vyhovoval, LiveTeX už nikoliv. Existuje pro Linux/Unix
alternativa ? Anebo musím si udělat sám.
Idea by byla taková, že na flashce by byl core, v HOME potřebný zbytek

2/ Primitivní dotaz: Je možné v math modu sázet nějak - (krátká pomlčka,
spojovník, ne matematické minus) ?

3/ Je nějaký problém v tom, že v gentoo je texlive stále TESTed (~x86)?
Mohu nějak pomoci ? I když idea TeXLive se mi hrubě nelíbí, balíčkování
má cosi do sebe, a předpokládám, že texlive-core neobsahuje \latex