[cstex] psaci pismo

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jan 28 09:09:24 CET 2008

Zdenek Wagner wrote:

>Presne takovy font vytvoril Petr Olsak, viz
>http://bulletin.cstug.cz/bul974.shtml, je tam verze Zpravodaje v PDF a
>v ni je odkaz na stazen

Dobry den.

Tento font ale urcite nebude vhodny na oznaceni Laplaceovy transformace,
tahy jsou prilis tenke.
Pro tento ucel je urcen font rsfs, ktery je soucasti standradnich instalaci.
Pokud to potrebujete do LaTeXu, staci zavolat \usepackage{mathrsfs} a napsat
$\mathscr{L}$.
Nebo jeste lip nadefinovat
\newcommand{\LL}{\mathscr{L}}
a psat $\LL$.