[cstex] OT - Re: Čeština v MiKTeXu 2.7

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jan 7 10:57:31 CET 2008

Souhlasim s panem Olsakem. Hlavni je, ze se z navodu aspon dozvime, ze
se napr. :

- v mikrovlnce nemaji susit domadi zvirata (viz navod k mikrovlnce)
- ze si nemame priskripnout prsty krytem od kopirky  (viz navod ke
multifunkcnimu zarizeni Canon MP750)
- ze si nemame poranit nehtem oko pri doladovani dioptricke korekce (viz
navod k dig. zrcadlovce Nikon D70)

atd.

Jarda Hajtmar