[cstex] latex -output-directory

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Feb 29 11:06:36 CET 2008

Zkuste predem vytvorit adresar build/common/pkg, ale nejsem si jist,
zda pak LaTeX bude umet najit prislusny AUX pri druhem pruchodu. Nikdy
jsem to tak nezkousel, ale vytvoril jsem si skript "nosvn", ktery
vyhodi z working copy vsechny soubory, ktere do SVN nepatri (ale nesmi
clovek zapomenout na "svn add" hned po vytvoreni noveho souboru). Muj
skript take spravne interpretuje vlastnost svn:ignore, takze mase i
soubory, ktere "svn st" neukaze.

2008/2/28, Petr Kopecký <kejpi at centrum.cz>:

>  Dobry den,
>
>  mam problem s LaTeXem, pokud se pokusim prelozit s
>  volbou "-output-directory" soubor, ktery vklada dalsi soubory v
>  podadresarich. Pokud mam jeden soubor bez techto includu, tak to funguje.
>
>  Mam nejaky takovy dokument:

>  \begin{document}
>
>  \graphicspath{{common/pkg/pictures}}
>  \include{common/pkg/pkg}

> [...]