[cstex] latex-beamer a grafy/schemata

Jan Kasprzak kas at fi.muni.cz
Fri Feb 29 18:34:36 CET 2008

	Dobry den,

mam dalsi dotaz k beameru: potreboval bych na slajdy dostat nejake grafy
nebo schemata (nejake objekty zadane treba jpegem nebo necim takovym,
sipky nebo cary mezi nimi, textove popisky). To asi jde udelat na 100 ruznych
zpusobu. Ja bych ale potreboval, aby pokud mozno

- popisky byly v cestine (cili aby ten system zvladal UTF-8 a podobne,
	coz ne vzdy funguje, zvlast u \usepackage{encoding} versus
	\input.
- popisky byly stejnym fontem i velikosti pisma jako okolni text, tedy
	nejlepe texty v oddelenem souboru od grafiky. Jsem ochoten vzdat se
	nejakych sofistikovanejsich vlastnosti typu jina nez horizontalni
	orientace textu a podobne.
- obrazek byl editovatelny v necem interaktivnim (dobre se mi pracuje
	s xfigem, ale nebranim se i nauceni se noveho nastroje;
	jen pod Linuxem)
- obrazek byl skalovatelny pokud mozno tak, ze velikost/zmenseni zadam
	primo v LaTeXovem zdrojaku daneho slajdu, pokud mozno aby toto
	neovlivnilo velikost pisma popisku (viz vyse).
- system pro ty obrazky by mel byt kompatibilni s pdflatexem (coz nektere
	veci co vyuzivaji postscript nejsou).

	Co byste pouzili?

	Diky,

-Jan Kasprzak