[cstex] Mikro TeX

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Mon Feb 25 06:52:38 CET 2008

Zdravim,

ja dodnes pouzivam EMTeX a uz zhruba 10 rokov vobec nepouzivam ani DVISCR
a ani METAFONT (ten som nikdy ani nepouzival). Pan Olsak vytvoril PS
fonty, pri ktorych netreba generovat chybajuce velkosti. Z TeXu teda staci
cca 1MB (prekladac, FMT subor, a TFM subory). DVIPS a tie PS fonty
zabezpecia rychly preklad a GSVIEW rychle znazornenie prekladu. Funguje to
ako delo aj v tom starom EMTeXu, dokonca aj v DOS okne pod WIN XP, takto
mi dokonca funguje aj MIKTeX. Pravda MIKTex som si nainstaloval zo siete,
aby som nemal problemy s behom a systemovymi premennymi, ktore na moje
prekvapenie MIKTeX "vidi" aj z DOS okna.

Zdravim
Ladislav Bitto