[cstex] Mikro TeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Feb 23 11:16:46 CET 2008

21.2.08, jViki <jan.viktorin at gmail.com>:
> Díky za odpovědi.
>
>  Zkoušel jsem to sestavit z EmTeXu (ze stránek P. Olšáka), ale nepřišel
>  jsem na to, jak propojit TeX a Metafont, resp. pokud mi chybí font
>  určité velikosti (třeba csr12 at 14pt), tak se TeX zasekne a neví co
>  dál s tím... Každopádně jsem se dostal na příjemných 5 MB vč. českých
>  fontů a vč. dvips.

Musí se dviscr a dvihplj ovladače pouštět, tuším, přes dvidrv, ale už
je to dávno, s DOSem jsem skoncoval v roce 1994. Propojení emTeXových
DVI ovladačů s MF je uděláno mnohem lépe v OS/2. Pro dvips je nutno
napsat speciální batch, pro OS/2 to mám ještě schované, verzi pro DOS
jsem měl asi taky, ale téměř jistě jsem ji zahodil.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/