[cstex] Priklady/riesenia

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sat Feb 23 20:57:45 CET 2008

Zkuste acrotex education bundle:
http://www.math.uakron.edu/~dpstory/webeq.html
a nenastavujte v dokumentu solutionsafter

Ale urcite bude na podobnou cinnost i jednodussi balik. Ten acroTeX je moc
orientovany na klikaci PDF.

Ja jsem si neco takoveho udelal sam, kdyz jsem to potreboval - jenom jsem
zapisoval potrebne informace do souboru a ten jsem nakonec zavrel a znovu
natahnul (ale detaily si uz nepamatuji)

R.M.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030