[cstex] Priklady/riesenia

fizo1 at post.sk fizo1 at post.sk
Sat Feb 23 18:29:06 CET 2008

Zdravim vsetky mudre hlavy potreboval by som poradit s Texom. Robim
diplomovu pracu a kedze som v Texe zaciatocnik neviem si poradit s
problemom. Robim cvicebnicu z matematiky ktora obsahuje zbierku prikladov.
No kedze je tych prikladov vela a potrebuju kazdy riesenie chcel by som
urobit nieco take ze pod kazdy zadefinovany priklad napisem aj riesenie a
to sa mi vyvolanim neakej funkcie na konci prace vypise.Prosim ak mate
niekto stym skusenosti velmi by mi to pomohlo.Nemozem sa pohnut z miesta.
DAKUJEM