[cstex] Latex2html a utf-8

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 4 15:40:07 CET 2008

4.2.08, Vit Zyka <vit.zyka at gmail.com>:

> S latex2html vam neporadim, ale pokud vas editor uklada soubor v
> ISO-8859-2, pak musite psat
>    \usepackage[il2]{inputenc}

Já jsem neodpovídal, protože jsem si říkal, že třeba někdo zná radu.
Mé krátké experimenty došly k tomu, že latex2html pozná na výstupu jen
ISO-8859-2 a na výstupu umí jen jakési kódování, které je hodně
podobné ISO-8859-2 (např. místo "á" dává reprodukovatelně cosi jiného
a snad to postihlo ještě několik dalších písmen). Plánovali jsme, že
to napravíme nějakým postprocessingem v perlu, ale zákazník nakonec
usoudil, že ty webové stránky z LaTeXu generovat nechce. A protože
bylo jasné, že za to peníze nebudou, do dalšího stadia jsem to
nedovedl a žádný "opravný" skript nemám.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/