[cstex] Latex2html a utf-8

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Mon Feb 4 12:54:03 CET 2008

Dobrý den,

před časem jsem zkoušela převést nějaké latexové dokumenty do html a
výsledek byl velmi uspokojivý. Dnes tu ale marně zápasím s kódováním
UTF-8 - mám ho v latexovém zdrojáku a chci ho mít i v HTML, ale nedaří
se mi toho dosáhnout.

Pracuji v linuxu, v terminálu mám LC_CTYPE nastaveno na cs_CZ
(ISO-8859-2) a v latexovém zdrojáku mám
\usepackage[utf8]{inputenc} (místo utf8x),
aby latex2html poznal, že vstupní kódování je UTF-8. Pak se snažím různě
nastavovat parametry v .latex2html-init nebo na příkazové řádce, aby
výstup byl taky v UTF-8, ale nemůžu zřejmě přijít na tu správnou
kombinaci. Výsledek buď:

1. je kódovaný v UTF-8, ale v hlavičce je meta-tag <META
HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">

2. v hlavičce je meta-tag <META HTTP-EQUIV="Content-Type"
CONTENT="text/html; charset=utf-8">, ale každý z dvojice bytů v textu je
zakódovaný další dvojicí bytů, takže místo českého znaku vznikne
nesmyslná čtveřice bytů.

Mohl by mi někdo, kdo používá latex2html a UTF-8, poslat svůj
.latex2html-init nebo parametry z příkazové řádky?

H. Skoumalová
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical